Ένα επτάχρονο κοριτσάκι με σύνδρομο Down επιλέχθηκε ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους αισιόδοξους υποψηφίους για να γίνει το κεντρικό πρόσωπο μιας εταιρείας παιδικών ρούχων. Ένα χαμόγελο αρκούσε για να τους πείσει ότι πήραν την σωστή απόφαση.
Γιατί πρέπει τα παιδιά αυτά να αντιμετωπίζονται διαφορετικά; Γιατί να μην έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα υπόλοιπα; Γιατί να αποτελούν το διαφορετικό κομμάτι της πραγματικότητάς μας; Και σε ορισμένες περιπτώσεις, γιατί να μην γίνονται αποδεκτά;
Η επιλογή της εταιρείας Sainsbury να χρησιμοποιήσει την Natty Goleniowska στην διαφήμισή της, αποτέλεσε το πρώτο βήμα για να γίνουν αποδεκτά τα παιδιά αυτά με την συγκεκριμένη ασθένεια.
Η Natty, το επτάχρονο κοριτσάκι που έχει σύνδρομο Down, θα συμμετέχει στην καμπάνια με τίτλο “Back To School”, που θα γίνει κατά κύριο λόγο στο Διαδίκτυο, αλλά και σε περιοδικά, μέσα στο καλοκαίρι.
Η μητέρα του κοριτσιού, πρώην καθηγήτρια και υπεύθυνη της καμπάνιας της ομάδας Down” s Side Up, δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένη που επέλεξαν την κόρη της. Όπως είπε, θα δουν ότι είναι απλά ένα όμορφο και χαρούμενο κοριτσάκι, που δεν διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα.
Σαν μητέρα ανησυχώ, γιατί δεν υπάρχουν πολλές εικόνες με παιδιά όπως η Natty. Ο κόσμος δεν έχει συνηθίσει. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα προς το μπροστά”.
“Για μένα οι πραγματικότητες των παιδιών με σύνδρομο Down σήμερα είναι γεμάτες από ανεξαρτησία, που είναι δυνατή, και τεράστια οφέλη, από τα οποία όλοι μπορούμε να κερδίσουμε, αν δεν αποκλείουμε και αποδεχόμαστε τους διαφορετικούς τρόπους ζωής”.
Πηγή: pathfinder.gr | eleftheriaonline.gr